TOKYO STYLE キャスティング

DJ KEKKE
DJ KEKKEは絶対的な現場主義者だ。
彼がプレーする現場は世界中のナイトクラブを中心に、アメリカ、ヨーロッパ、アジアでのツアーや、「ULTRA」「EDC 」「GMO SONIC」「THE HOPE」等の大型フェスから「Tiffany & Co.」「Mercedes-Benz」「Bentley」等のハイブランドレセプション等、年間400本を超える。
LADY GAGAやNE-YOなどのメジャーアーティストから、JAY-Z、A$AP ROCKY、FUTURE、WIZ KHALIFA、ICE CUBE等をはじめとする数々の世界的なHIPHOPアーティストのオープニングアクトを務める。特にJAY-Zからはプレーが気に入られ、直接彼から乾杯を誘われプレーについて会話をする程だ。その時の動画がSNSにアップされると瞬く間に50万再生され話題になった。海外からメジャーアーティストが来日した際、LIVE前後の重要な時間は必ずと言ってもいい程、まず一番に彼に声が掛かる。これはナイトクラブやイベントオーガナイザーから絶大な信頼がある事を物語っている。
2022年には自身2度目となるワンマンDJが渋谷SOUND MUSEUM VISIONで開催され、終始入場規制が掛かる会場でオープンからラストまで8時間を一人でプレーする偉業を成し遂げ、この事がYahoo!ニュースやHYPEBEASTにも大きく取り上げられ、日本のクラブシーンに残る伝説の一夜を作り上げた。
また日本のTOP DJを決める"DJ OF THE YEAR"を2019年、2022年と2度獲得するという快挙も成し遂げ、日本のクラブミュージックの最重要人物として君臨している。
DJ KEKKE is an absolute on-the-spot man.
He plays at over 400 venues a year, including nightclubs around the world, tours in the U.S., Europe, and Asia, large-scale festivals such as ULTRA, EDC, GMO SONIC, and THE HOPE, and high-end brand receptions such as Tiffany & Co. and Bentley, etc., and more than 400 events a year.
He has been the opening act for major artists such as LADY GAGA and NE-YO, as well as numerous world-class HIPHOP artists including JAY-Z, A$AP ROCKY, FUTURE, WIZ KHALIFA, ICE CUBE, and many more. He was especially liked by JAY-Z, who invited him for a toast and had a conversation with him about his playing. When the video was uploaded on SNS, it quickly became a hot topic with 500,000 views. When major artists from overseas come to Japan, he is always the first person they call for important times before and after their live performances. This shows that he is trusted by nightclubs and event organizers.
In 2022, he held his second one-man DJ event at Shibuya's Sound Museum Vision, where he played alone for 8 hours from open to close in a venue that was restricted from start to finish. This was widely covered by Yahoo! News and HYPEBEAST, creating a legendary night that will remain in the Japanese club scene.
He has also won the "DJ of the Year" award twice, in 2019 and 2022, and reigns as one of the most important figures in Japanese club music.